Edukacinis žaidimas pristatantis Kauno istorinį paveldą

2018 m.

Apie projektą

Šmaikščiai kūrybiškas žaidimas sukurtas rinkodaros kampanijai, kurios tikslas paskatinti jaunimą domėtis Kauno istoriniu ir kultūriniu paveldu, rinktis taškus bei dalintis žinutėmis socialiniuose tinkluose. 

Žaidimo metu į ateitį teleportuotas Lietuvos etmonas Jonas Karolis Chodkevičius kviečia dalyvius atsakyti į testo klausimus ir taip padėti apsaugoti Lietuvos istorija nuo įsibrovėlių iš praeities. Dalyviai skatinami ieškoti atsakymų į klausimus įvairiuose šaltiniuose ir taip domėti Kauno istoriniu paveldu. Tarpiniuose žaidimo etapuose personažas komentuoja dalyvio rezultatus, o įveikę testą sulaukia pagyrimo arba papeikimo priklausomai nuo pasiekimų bei kviečiami įtraukti draugus bei dalintis pakvietimu socialiniuose tinkluose.

Projekto metu suteiktos šios paslaugos: sukurtas žaidimo scenarijus, filmavimas ir video klipai, įgarsinimas ir muzikinis fonas, parengti testo klausimai ir žaidimo turinys, vertimai į anglų kalbą, subtitrai, fotosesija ir nuotraukos, žaidimo dizainas ir grafika turinio iliustravimui,  adaptyvios naudotojo sąsajos ir tinklapio programavimas, žaidimo veikimo logikos programavimas, įdiegta turinio valdymo sistema testų kūrimui, atliktas testavimas, diegimas, palaikymas, suteiktos garantinės priežiūros paslaugos.
 

  • Metai
    2018 - 2019
  • Klientas
    VšĮ „Kaunas IN“
  • Sritis
    Žaidimas Kaunas Istorija Video filmukas