Vilniaus transporto e-bilietų ir paslaugų užsakymo sistema ir savitarna klientams
Apie projektą
Vilniaus elektroninių bilietų užsakymo sistema ir savitarnos sistema SĮ „Susisiekimo paslaugos“ klientams, kurioje naudotojai gali papildyti savo „Vilniečio kortelę“ bei užsakyti elektronines paslaugas.
Projekto metu sukurtos elektroninės paslaugos. Automatizuotas visas paslaugų užsakymo procesas: nuo užsakymo suformavimo iki mokėjimo, užsakymo patvirtinimo ir paslaugos suteikimo.
- Trumpalaikių ir ilgalaikių elektroninių bilietų užsakymas internetu.
- E. piniginė – „Vilniečio kortelės“ papildymas elektroniniais pinigais.
- Ilgalaikės automobilio stovėjimo rinkliavos zonoje užsakymas.
- Rinkliavos apmokėjimas gavus pranešimą.
- Leidimų statyti automobilį gyvenamojoje zonoje užsakymas ir išdavimas.
- Leidimų statyti automobilį komercinių patalpų savininkams užsakymas ir išdavimas.
- Leidimų statyti elektroautomobilį rinkliavos zonoje užsakymas ir išdavimas.
Pagrindinės „SystemSight commerce“ elektroninės komercijos sistemos funkcijos
- Elektroninių paslaugų katalogas ir jų užsakymo taisyklių konfigūracija.
Elektroninių bilietų katalogas:
- Nuolaidų sistema.
- Užsakomų prekių ir paslaugų limitai.
- Užsakymo formavimas (krepšelis).
- Mokėjimai (VPO, Neopay).
- Mokėjimų šablonai.
- Paslaugos užsakymas su VIISP autentifikacija.
- Paslaugos užsakymo formos papildomų duomenų pateikimui.
- Asmens duomenų patikra užsakymo procese importuojant papildomus duomenis iš išorinių sistemų.
- Užsakymo būsenos.
- Užsakytų el. bilietų ir paslaugų aktyvavimas per integracines sąsajas perduodant duomenis į išorines informacines sistemas.
- Paslaugų pratęsimai ir automatiniai priminimai apie artėjančią paslaugos galiojimo termino pabaigą.
- El. pranešimai klientams.
Klientų savitarnos sistemos funkcijos
- Naudotojų registracija su telefono numerio, el. pašto patvirtinimu.
- VIISP autentifikacija.
- Prisijungimas su el. p. adresu ir slaptažodžiu, slaptažodžio priminimo ir keitimo funkcija.
- Asmens profilis ir asmens duomenų redagavimas.
- Užsakytų paslaugų statusas ir užsakymų istorija.
- Vilniečio kortelės (elektroninių bilietų, e. piniginės) likučių patikra.
- Elektroninių bilietų panaudojimo istorija.
- Mokėjimų istorija.
- Sąskaitos faktūros.
- Informaciniai pranešimai (žinutės).
- Pagalba klientams (DUK).
- Susirašinėjimo realiuoju metu sistema (angl. chat).
- Klientų apklausos.
Integracijos su išorinėmis ir užsakovo vidinėmis informacinėmis sistemomis panaudojant žiniatinklio paslaugas (angl. web services)
- VIISP tapatybės nustatymo paslauga.
- REGITRA registruotų automobilių ir vairuotojų pažymėjimų informacinė sistema.
- VĮ Registrų centras Gyventojų registras.
- VĮ Registrų centras Juridinių asmenų registras.
- NEOpay elektroninių mokėjimų sistema.
- VPO elektroninių mokėjimų sistema.
- Finansų valdymo ir apskaitos informacine Sistema (Navision).
- SĮ „Susisiekimo paslaugos“ elektroninių bilietų valdymo sistema Winado.
- SĮ „Susisiekimo paslaugos“ leidimų išdavimo ir automobilių stovėjimo paslaugų duomenų bazė PFDB.
- MTIS - M. Transport informacinė sistema.
- Livechat - susirašinėjimo realiuoju metu sistema.
Projekto metu suteiktos šios paslaugos: parengta sprendimo architektūra, funkcinė ir techninė dokumentacija, suprojektuota tinklapio naudotojo sąsaja, sukurtas grafinis dizainas, suprogramuota adaptyvi naudotojo sąsaja, savitarnos interneto svetainė, įdiegta „SystemSight commerce“ elektroninės komercijos sistema, suprogramuoti jos komponentai ir funkcionalumai, realizuotos integracijos su išorinėmis ir vidinėmis užsakovo informacinėmis sistemomis, atliktas testavimas, parengta mokomoji medžiaga, institucijos darbuotojams surengti mokymai, sprendimas įdiegtas užsakovo techninėje infrastruktūroje. Teikiamos sprendimo vystymo ir garantinės priežiūros paslaugos.
-
Metai
2018 - 2020 -
Klientas
SĮ "Susisiekimo Paslaugos" -
Sritis
Vilniaus transportas E. bilietas Savitarna Elektroninės paslaugos